6 kwietnia 2015

Nico - szczeniak na sprzedaż (nieaktualne)

Nico - Palooza's Party of One
ur. 6.12.2014

Posiadam na sprzedaż szczenię z zagranicznej hodowli USA/A/ESP ze wspaniałego skojarzenia:
ojciec: Multi Ch, Inter Ch Campbell Clans Mr. Goody Two Shoes - cudowny pies z USA
matka: Palooza's Clara is Way Outta Your League - fantastyczna i słodka suczka ze świetnego skojarzenia
Oboje rodziców są przebadani na choroby dotykające rase.

Nico posiada:
opłacony rodowód AKC (American Kennel Club), który będzie dosłany po dostarczeniu informacji o właścicielu,
paszport,
chip,
wyprawke + 5kg jedzonka na start,
wszystkie szczepienia włączając wścieklizne,

Dodatkowo Nico byl stymulowany od 4 dnia życia i socjalizowany. Przeczytaj o tym więcej: KLIK

Nico jest słodkim, małym pręguskiem, który właśnie dzięki socjalizacji nie boi się niczego, jest bardzo otwarty na ludzi i kocha dzieci, jest bardzo żywiołowy, będzie psem kochającym zabawe i bieganie. Szukamy mu domu z ludźmi aktywnymi lub z dziećmi lub z innym psem, nie będzie psem przesiadującym na kanapie dlatego nie nadaje się do domu gdzie jest spokojnie.

Urodzony jako 1 szczenię ale wychował się w stadzie więc uwielbia zabawe z innymi psami czy kotami. Nie będzie dużym bostonem, myślę że ok 6 kg.
Posiada wyjątkową urodę, odróżniającą go od wielu linii
Nico jest sprzedawany jako piesek niewystawowy nie ze względu na jego wady dyskwalifikujące go z wystaw, lecz z wyboru hodowczynu - jest mały i posiada nieregularne znaczenia na pyszczku. (Mimo to wielu hodowców by go z chęcią przyjęło w swoje ręce ze względu na pochodzenie).
Ja zajmuje się sprzedażą Nico z powodu problemów osobistych mojej przyjaciółki - hodowczyni, również przejmuję "opieke" nad jego dalszym losem poza hodowlą, jestem do dyspozycji przyszłego właściela 24godz / 7dni :) by pomóc w codziennych sprawach.

Nico może już podróżować za granicę, gdyż posiada paszport i kompletny zestaw szczepień.

Ostatni dzień u nas          ///        NiCO z właścicielką

No co? Bawię się.

Ładny jestem, co nie? :)

Jeszcze nie mam domku, ale mam dużego przyjaciela.
A tak się bawię jak kotek, z kotkiem też mogę!




1 komentarz:

  1. Takiego szukałam! jestem bardzo zainteresowana, wysłałam już maila :)
    Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń