30 stycznia 2016

Planujemy szczenięta a tymczasem....

Zawsze chcemy dla Naszych szczeniąt jak najlepszych domów, przykładamy ogrom pracy w naszą hodowle dlatego chcemy by nasze szczenięta miały cel w życiu a nie cały czas leżały na kanapie. Coraz więcej osób zgłasza się do mnie po psy do sportu czy dogoterapii, niezmiernie mnie to cieszy.
Chcesz malucha z ISC? Napisz email i opowiedz o sobie :)

Przedstawiam Wam dziewczyne, z którą miałam przyjemność poznać na kursie tresera psów - Ilone. Po dwóch latach odezwała się do mnie że chce odemnie suke - Carye, zakochana po uszy w niej, chciała założyć hodowle. Carya czynnie bierze udział w wystawach ale jest też świetnie wyszkolona, bawi się wfrisbee, agility, rally-o i z Iloną są nierozłączne. Nie będę o niej pisać więcej bo pisarką jest lepszą niż ja - sami poczytajcie - http://psiaramaniakalna.blogspot.com/p/hodowla.html


















Przedstawiam Wam kolejną dziewczyne, która będąc całe życie kociarą zdecydowała się właśnie na bostona od nas chcąc uprawiać sport z nim, chwile później wzięli od nas kolejnego psiaka w tym samym celu i dla towarzystwa dla Loli. Każdy posiadacz psa powinien z niej brać przykłam mimo iż jest trochę panikarą (w końcu to jej pierwsze psy w życiu) ale to tylko pochodzi z troski nad nimi. Gosia zawsze może na nas liczyć, nawet w tym najbardziej błachych problach. Uwielbiam ją i jej zaangażowanie, dziękuje że jesteś!
https://workingbostonterrier.wordpress.com/2016/01/16/na-poczatek-troche-o-nas/



Kasia, kolejna dziewczyna z której warto brać przykład, jak Ilona i Gosia mama dwójki dzieci i mama naszych dwóch bostonów, mimo dużej rodziny znajduje czas na szkolenia chłopaków ze świetnym rezultatem, zaprosiłam ją na szkolenie do nas i byłam pod wielkim wrażeniem jaki Nico jest świetnie wyszkolony i co lepsze jak on to kocha i Kasia też <3

















Dziękuje że jesteście!

Takich ludzi szukamy, osób które chcą żyć z psem aktywnie, by stały się ich życiową pasją taką jaką dla nas jest hodowla psów :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz